čtvrtek 16. září 2010

Přípravy

Napadlo mě, že by potenciální čtenáře mohlo zajímat co všechno obnáší přípravy na B7.

Vybavení
  • povinně musíme mít: čelovku, alu fólii proti prochlazení, obinadlo, náplasti, brufen, funkční a nabitý mobil a nějaké peníze (neřeknu kolik, aby nás někdo cestou nepřepad! :-)
  • já jsem zakoupil trekové hole (především pro sestupy) - Blackdiamond (v Hudy za cca 2 100,- Kč); Jarda bude mít půjčené
  • čelovky
  • GPS navigační přístroj s podrobnou mapou 1:10 000
  • náhradní baterie pro výše uvedené přístroje (sranda za zhruba 600,- Kč)
  • turistická mapa Beskydy 1:50 000 (Shockart)
  • nechal jsem vytisknout a zalaminovat oficiální mapu závodu od pořadatele ve formátu A2 (dalších 500,- Kč)
  • obuv: La Sportiva Wildcat (Tomáš), Salomon XT
    Wings (Jarda)
  • spousta oblečení :-))
Jídlo a pití
  • jonťák a voda (hodně lirů - beru 6 balíků vody = 54 litrů)
  • sportovní výživa: gely a tyčinky (PowerBar, Enervit, ...), tekuté magnézium (proti křečím)
  • tablety cukru (glukózy)
  • Coca Cola
  • Birel
  • rohlíky se šunkou a sýrem
  • těstoviny a brambory
  • bujón
  • sušenky
  • čokoláda
  • rozinky
Náklady na jídlo jsou pro čtenářovu představu zhruba 6-7 000,- Kč (oba dva; z toho zhruba polovina jde na sportovní výživu). Mezi ostatní nezmíněné položky patří samozřejmě startovné (700,- Kč/tým), ubytování (cca 2 500,- Kč všichni), doprava a já nevím, co ještě. Vypadá to, že se v nákladech dostaneme přes 10 000,- Kč!

Žádné komentáře:

Okomentovat