středa 8. září 2010

Kdo s kým a proč?

Před necelým měsícem jsem potkal Romana, známého a kolegu z mediálního oboru. Ten mi řekl o B7, kterou mj. sponzorují, a že by se mi to mohlo líbit. Ještě zatepla mi poslal odkaz na web závodu a mě se to samozřejmě zalíbilo. Tak jsem začal shánět parťáka. Sehnal jsem kamaráda a kolegu Jardu, výborného bězce na dlouhých tratích, se kterým jsme mj. absolvovali vloni Tour de Tirol.

Ještě jsem přemýšlel, že by nebylo špatné mít s sebou nějaký doprovod; naše rodiny to bohužel z časových důvodů být nemohou. Tak jsem si vzpomněl na kamaráda Dana, kterému se ta taškařice hned od začátku líbila :-) Dan se do pomoci s logistikou pustil hned od začátku a myslím, že jsme udělali dobře, když jsme tým rozšířili právě o něj; možná budou i nějaké fotky :-)

Nevíme do čeho jdeme: já absolvuji většinou střední triatlony (zdolal jsem i jeden ironmanský), mám za sebou nějaké maratony (během i kolmo). Jarda běhá skvěle maratony a dlouhé laufy. Tak uvidíme. Láká nás nepoznané, zkouška, co vše se dá vydržet a také krásná příroda Beskyd (doufám, že ji budeme alespoň trochu vnímat :-)

Pokusíme se, pokud to technika, hlava a tělo dovolí, Vás v průběhu B7 on-line informovat na tomto blogu: o tom, kde jsme, jak si stojíme nebo ležíme, co nohy a co hlava, jaké máme pocity a jiné nechutnosti.

Držte palce od pátku 17. září, 20:53, do ...
... doufáme, že noc ze soboty 18. na neděli 19. září již strávíme v normální posteli a ne na nějakém beskydském kopci.

Žádné komentáře:

Okomentovat